Foto: Vera Diepeveen

Digitaal strateeg Carlo Kiksen te gast tijdens online editie van Hedon Academy

Zwolle - Digitaal strateeg Carlo Kiksen  is dinsdag 19 mei gast van Hedon Academy. Deze derde editie van Hedon Academy Online is die dag vanaf 20.00 uur voor iedereen te volgen via www.hedonproductiehuis.nl/live

Door de maatregelen en richtlijnen van het RIVM en de GGD is het momenteel niet mogelijk om openbare edities van Hedon Academy te organiseren. Daarom heeft het Hedon Productiehuis besloten om online edities van Hedon Academy te organiseren via de website van Hedon Productiehuis. 

Carlo Kiksen is fan van muziek, artiesten en merken. Met zijn personal brand The Fanbase Builder zet hij zijn digital marketing- en branding skills in om talent zoals Yallah! Yallah!, Diggy Dex en bedrijven als Paradiso Amsterdam te helpen met groei, een beter merk en een grotere fanbase. Tijdens deze editie van Hedon Academy geeft hij inzicht in zijn werkwijze. 

De komende periode zal er bijna wekelijks een online editie van Hedon Academy worden gehouden. De eerste editie was op 21 april. De eerste twee edities van Hedon Academy Online had als gasten Harold de Boer van Poppunt Overijssel en artist coach JoeySuki. Veel belangstellenden keken mee en stelden hun vragen via de livechat. 


Het Hedon Productiehuis presenteert de Hedon Academy. Als (beginnende-) professional in de muziekindustrie ben je nooit uitgeleerd. Daarom heeft het Hedon Productiehuis een reeks onderwerpen geselecteerd die verschillende kanten van de muziekindustrie belichten.

Meer berichten

Het lokale nieuws in uw mailbox ontvangen?

Aanmelden